Fjantig!

Hej!
 
Åh va fjantig jag är ibland. Säger saker som jag egentligen vill hålla inom mig! Känner mig dum så fort jag tryckt på enter... Man får en klump i magen och hoppas att det man skrev inte skickades. HAHHA! Känner mig som en 13 årig nyförälskad liten tjej. Men den där killen som är snyggast på skolan inte sett mig. HAHA! Gud asså, skrattar ju åt mig själv. Va längesen jag tyckte om någon annan än den där idioten jag trodde jag tyckte om senast. Vet inte hur jag ska bete mig, speciellt inte när det inte är samma känslor tillbaka från honom. Nu får jag sluta fjanta mig :P
 
Magen kurrar men känner mig inte sugen på nåt... Ska ställa mig och glo in i kylen en stund så kanske jag blir sugen sen ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha I know that feeling!

Svar: Hahah den är ju hemsk!
Sofia Nyberg

2013-01-23 @ 18:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0