Förändring?

Hej!
 
Fan vad jag saknar dig lilla männsika! Åh varför blev det såhär? :/ Försöker att inte älta men det är svårt! Försöker hitta på saker hela tiden för att sluta tänka på det! Det blir ju inte bättre av att vissa glädjs åt att jag är lite ledsen...
 
Jaja nog om det! Funderar på om jag ska klippa pannlugg faktiskt. Det är ju asjobbigt att hålla på med men jag trivs i det. Jag tappade ju nästan halva mitt hår strax innan jul när jag skulle lägga i några slingor... SUG! Men vill ändå göra någon förändring och färga tänker jag ju inte göra. Så ah det är väl typ bara luggen man kan ändra på? För jag vill inte klippa av mig håret även fast jag skulle behöva. Vad tycker ni?
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar bra i lugg :) testa det, växer ju ändå ut fort om man ångrar sig

Svar: Får fundera lite :P Det är sånt jobb med att ha lugg... Men jag gillar att ha det. Beslutsångest är ju underbart...!
Sofia Nyberg

2013-01-23 @ 12:27:56
Postat av: Pusspuss

Som du är nu :) <3

2013-01-23 @ 12:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0