Förebild/Storasyster!

Hej!
 
Har precis lagt på luren med min älskade storasyster. 1 tmma och 11 minuter pratade vi. Hon är verkligen min förebild och hon säger saker som gör mig så glad. Hon har alltid bra svar på allt och gör allt för att hjälpa mig. Vi pratade lite om att dra till Norge över någon dag så kan jag lämna in lite CV:n. Där tjänar man ju pengar! Skulle dock va roligt om man fick med någon. Någon som är på? ;) Ne måste tusan ta och hälsa på henne någon dag! Hon bor ju liksom i Stockholm, inte i Kiruna.
 
Ne dags att ta bort sminket och förflytta sig från soffan till sängen. Fast är lite sugen på att sova på soffan faktiskt. Se om jag sover bättre där kanske. Men vet inte om jag ens orkar upp till badrummet för jag har druckit huuuur mycket juice som helst!
 
PussPuss

/Fiia
 
Jag och syrran förra sommaren <3

Kommentarer
Postat av: syrran :)

Tack fia va fint skrivet av dig =) Du är alltid välkommen hit och det vore jättekul att följa med dig till norge! Lämna allt tråk och låta nyfikenhet leda oss in på äventyr! Kram

2013-01-21 @ 04:52:08
URL: http://finest.se/missnyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0