Fredagskväll!

Godkväll!
 
Eller vet inte om jag kan kalla det en god kväll...Somnade på soffan och nu sitter jag här lite smågrinig och uttråkad. Hatar verkligen att vara ensam nu! Känner att dumma tankar smyger sig fram, har ingen att prata med och jag fryser! Och herregud va sugen jag är på något, men vet inte vad! Och jag vet att jag absolut inte ska gå till affären nu. För då kommer jag gå och plocka ner allt möjligt i korgen. Godis, chips, ost och kex, naturgodis och säkert lite glass. Men man tager vad man haver! Jag har ju massa skorpor xD Herregud!
 
Nåt mer jag kom på att jag va sugen på är att åka till naturhistoriska riksmuseet! Alltid när man skulle åka på museer eller nåt med skolan så fanns det nog ingen gladare än jag. Men man kunde ju inte visa det för dom andra, dom tyckte ju det sög. Jäkla grupptryck! Ska se om jag får med någon som vill åka med mig dit också :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Ibland saknar jag mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0