Full rulle!

Hej!
 
Fyfan vilken dag! Jobbat 7-16. Man har knappt hunnit andas på jobbet. Både Ida och jag va nära på att börja gråta. SJUKT! Men alla kom upp och alla fick mat så det är väl det viktigaste? Direkt efter jobbet så gick jag till gymmet och bytte om och väntade på att se om jag fick plats på bodycombatpasset. YEEEEY fick vara med och träna ihop med Olivia! Gav allt jag hade fast jag egentligen inte orkade, då man känner sig som bäst ;) Nu är jag iaf hemma och håller på att stoppa i mig lite mat. Sen kommer Sandra och kollar på film med mig. MYS! Har fått träffa mina 3 närmsta tjejkompisar på samma dag, inte ofta! Imorgon är det jobb igen! Har jobb VARJE dag denna vecka. Asbra men är inte van vid det. så mån-sön. Tror ni jag överlever?
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Åhs

Kämpa på bara gumz :)

Svar: Självklart! ;)
Sofia Nyberg

2013-01-15 @ 19:41:16
Postat av: Anonym

Detta har inte med inlägget att göra, men vet att du fått ditt hjärta krossat tidigare av vad jag läst & så.... Hur går man vidare? Tips? :(

Svar: Ja gud mitt hjärta har verkligen blivit stampat på! :( Tips? Ne har nog inga riktigt bra tips tyvärr. Men nåt som hjälper lite är att prata med personer som varit med om samma sak så den man pratar med förstår ens känslor. Då får man ett svar och inte ett "mm" eller "kan vi inte prata om nåt annat".
Nåt annat är att alltid hitta på saker så man inte tänker på det. Typ träna, va med vänner eller festar. Ett tips, undvik att gå ut där personen du tyckt/tycker om brukar gå. Finns inget värre än att se den man tycker om dansa med någon annan eller kyssa någon annan framför ögonen. Men det som hjälpt mig nu är att jag träffar någon. Han har bevisat att det finns bra killar där ute och att jag är värd något. Man måste bara inse att man är värd bättre än att bli trampad på! Lycka till! :*
Sofia Nyberg

2013-01-15 @ 22:41:22
Postat av: Anonym

Tack så jätte mkt för ditt svar, känns lite bättre nu :) hihi.

Svar: Vilken tur :) Hoppas allt löser sig för dig!
Sofia Nyberg

2013-01-16 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0