Funkar inte så!

Hej!
 
Kollar gladiatorerna och dricker en shake! Va så otroligt sugen på bananchips med choklad på!!! Åhhhhh kan känna smaken i munnen.  Men istället gjorde jag egen dip och dippade grönsaker... Man kan inte ersätta nåt man är sugen på med nåt annat! Det funkar inte bara. BUHUUUU! Imorgon ska jag träffa Madde :D Vi brukar ses 2 gånger om året, asså ett halvår mellan vi ses. MEN denna gång är det ca 1,5 månad bara. Men det har hänt mycket sen dess. När jag träffa henne sist så pratade jag typ bara om pusskillen. Samma dag som vi sågs så skulle han komma hem till mig för första gången ;)  Kommer ihåg att jag va så nervös! Sen har jag ju ett nytt jobb på g. Men vet faktsikt inte så mycket om det jobbet. Bara vilka tider jag ska jobba. Vet knappt vart stället ligger ^^ Ska till Vingåker och rensa lite bland gamla grejer... Hatar att rensa. Kan liksom inte kasta saker!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0