Furkost!

Godmorgon!
 
Ny dag och nya möjligheter. Kallt som in i norden i min lilla lägenhet. Ville bara vända när jag gick upp ur sängen... Senaste tiden har jag gått osminkad till jobbet och alla kommenterar att dom inte känner igen mig, så idag är jag sminkad! Bäst så! Ne nu har jag fått i mig frulle och ska väl snart börja klä på mig för att ge mig ut i kylan. Läste att det skulle bli storm :O Att man sklle knyta fast lösa saker som kan flyga iväg. HJÄLP!
 
Efter jobbet ska jag nog tusan ta och lägga mig en stund. Jobba på gymmet ikväll också. Då behöver jag vara lite utvilad. Imorgon är det ju inskolning på det nya jobbet också! Fyfan va nervös jag är, vet knappt vart jag ska! ÅHHH :/
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0