Hemma!

Hej!
 
Godmorgon/godnatt! Ja ni... Va faktiskt rätt roligt igår! Spleade beerpong och dansade runt. Lyckades dock på nåt sätt få bollen att studsa ner i mitt eget glas och fick dricka pup det jag hade kvar... Lyckat! Kan inte dricka snabbt! Sen bjöd dom mig på groggar och skit så kommer inte ihåg promenaden ner till krogen xD Herregud! Inte van vid att dricka sprit... Jag hade liksom 4 cider med mig och jag ville inte ens up på krogen men men. Händer ju inte så ofta. Men dansade runt inne på Harrys och träffade massa folk så det va väl kul. Dock är det mesta suddigt! Smsade lite med en kompis när jag stod i kön till garderoben och han sa att jag skulle komma dit. Han bor inte så långt ifrån krogen så gick dit och snackade lite men somnade halvliggandes i hans säng.. Kul! Nackspärr och snorig näsa, tål inte duntäcken och det hade han! Så för en timma sen vaknade jag till och gick hemåt! Glömde dock min tröja på festen vi va på innan så det va satans kallt när jag gick hem!!!! Nu sitter jag i alla fall i min egna säng och har tvättat bort sminket och dragit av lösögonfransarna och ska äntligen få sov på riktigt! Smsade han jag sov hos och sa att han ska ringa när han vaknade! xD Sen vet jag inte hur många ggr jag sa att han skulle leta efter min tröja ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0