Hemma igen!

Hej!
 
En dag i Eskilstuna med mamma är avklarad! SKönt att komma iväg en sväng. Från tankar och jobbigheter. Dom kommer verkligen få det fint där. Åhh vill också flytta ihop med någon till ett eget ställe!!! Fick med mig lite fina saker  hem faktiskt :) Sen fick jag många goda skratt ihop med mamma, även med Nisse. FAst när vi kom dit så va jag inte den roligaste dottern. Eftersom jag blivit bättre på att äta så blir jag grinig och tråkig när jag är hungrig. Mamma ville nog strypa mig ett tag. Men hon provocerade mig verkligen. När hin frågat vad jag tycker om lägenheten för 5e gången kände jag att jag inte orkade svara, Åhhh den är jättefin längre xD Hahahah men det roliga va när vi kom till Eskilstuna, och hon frågar vilken väg vi ska ta och vilken jag tror är snabbast. HAHAHH hur ska jag kunna veta det liksom? Har varit där en gång innan och då åkte vi bil. Smarthuvud asså!
 
Är glad för mammas och Nisses skull, mamma behöver verkligen en nystart! Komma bort från skitåker (Vingåker). Är inte glad över att jag bor i Katrineholm men det är fasiken bättre än Vingåker! Det va inte det roligaste att ha sin tonårstid där. HAHA hänga utanför ICA och sitta på fritidsgården och spela CS. Tyckte faktiskt det va kul, blev duktig på det spelet. MEN blev rädd varje gång jag såg att det kom en gubbe med ett stort vapen komma emot mig. Då ropade jag alltid på Emil så han fick skjuta på dom läskiga gubbarna xD Gud vilka minnen!
 
Imorgon blir det lite jobb sen ska jag träna med Olivia :D Ska bli skönt! Köpte ett nytt träningslinne också. ROSA <3 Har letat efter typ ett sånt träningslinne. Sånt som går ner en bit så sportbh:n syns ;) Sååå snyggt tycker jag! För visst går det lättare att träna när man känner sig snygg?
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Glitterklackar för 199 kr <3
 
Kommer va snygg på gymmet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0