Hemma!

Hejsan!
 
Sovit hela natten, så jävla skönt! Min kropp va verkligen helt slut och även min skalle. Så jag bäddade i ordning i soffan och försvann in i drömmarnas värld. Mindra skönt när alarmet ringde... Men nu har jag jobbat klart dom där 3 timmarna och det gick snabbt och bra! Pratade med min lilla mamsing på vägen hem. Hon ska ju sova hos mig inatt så det kommer bli så mysigt! Ska möta upp henne efter gymmet så går vi hem ihop.
 
Ska se om jag hittar nåt bra proteinpulver också. Känner att om jag inte får i mig mat så kanske jag får i mig det i alla fall. Har ju ett proteinpulver nu som smakar jordgubb men börjar trötta på det. Har hört att päronsplitt är underbar, kanske ska testa det? Någon som har tips på goda och bra proteinpulver?
 
I eftermiddag kommer Olivia hit och då ska vi laga mat och sen drar vi till gymmet ihop. Först kör vi zumba en timma och sen bodystep en timma. Kommer vara helt slut, SÅ FUCKING UNDERBART! Älskar verkligen att träna. Det är min avkoppling <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Det gäller att ha viljan. Annars kommer man ingenstans!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0