Hey, This is me!

Hejsan!
 
For iväg med Sandra till Norrköping. Meningen va att hon skulle hitta en klänning till helgen och jag skulle bara hänga på. Men... Jag hade fått lön från gymmet jag unnade mig lite saker också. HAha jag som inte skulle köpa något! Dumma mig. Hittade min favorit fondation på rean, va tvugen att köpa den för den tog TOKSLUT imorse. Sen hittade jag 2 klänningar och ett par skor :D Juste sen ett sminkborttagning och en lotion till ansiktet. Har världens torraste hy nu... Så fick hjälp av en tjej med vad jag ska använda och så. Så n hoppas vi på att det blir bra. Slut på att tvätta bort sminket med tvål och vatten ;) Nöjd tjej!
 
Känns så skönt att fått i löshåret, känner mig som mig själv igen! Fixade mig lite extra idag, eller brukar se ut så men har inte lagt ner så mycket tid på mig själv senaste tiden. Sofia Nyberg är tillbaka ;) WOHOO!
 
PssPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0