Hit och dit!

Hej!
 
Gick rätt snabbt på jobbet idag. Iof så jobbade jag bara 7-10 men i alla fall. Efter jobbet gick jag till gymmet. Visste ju att det va kallt imorse så klädde mig ordentligt. När jag gick till gymmet va det liksom inte lika kallt så höll att rinna ur kläderna... Körde lite kondition och sen tränade jag ben och rumpa. Känns bra att ha varit där! Smsade lite med Sandra och hon och Ida va visst nere på stan så jag och Olivia mötte upp dom. Blev dock inte så lång stund eftersom Ida började jobba och Olivia skulle iväg. Men jag och Sandra gick runt lite i affärerna. Känner mig dock väldigt trött på att gå i affärer nu! Kände verkligen hur hungern smög sig på mig mer och mer. Kändes nästan som jag skulle tuppa av! Men nu sitter jag här med mat bredvid mig och börjar bli människa igen!
 
Ja, det är fredag... Vilket jag inte ser fram emot direkt. Alla mina vänner jobbar eller har annat för sig :( Ska hjälpa mamma lite med flytten annars så finns det inget att göra. ÅHH dumma stad! Ne betala lite räkningar då och knapra på några skorpor? :P
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0