Hur?

Hej!
 
Ja då va man hemma igen! Jobbat 12-21.15. Känner mig helt slut i både kropp och kopp. Men nu är denna dag över strax! Imorgon jobbar jag hela dagen igen men efter det drar jag till Norrköping och träffar fd pusskillen. Är hur rädd som helst. Inte för honom men hur jag kommer må sen. Eller hur jag reagerar när han öppnar dörren och ser sådär söt ut som han alltid gör. Vad kommer jag säga? Eller kommer jag inte säga nåt och bara börja störtböla? FUCK! Och hur kommer jag sova inatt? Vet att jag ska upp tidigt och bara det gör mig stressad. Och sen veta att jag ska till honom efter jobbet och inte veta hur det kommer bli.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
Btw, saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: Pusspussarn

Du är otroligt snygg, sexig och vacker. Du har en underbar personlighet som jag älskar <3

Vi ska prata i morgon, men jag gillar inte när du mår dåligt gullet :-* (Fin bild med!!)

Svar: Tack för pratstunden dock fick jag inte min vilja igenom... :P Men jag är glad att du mår bra någonstans inne i mitt hjärta. Du är för underbart för att kunna släppa så lätt, Du fick mig på fall vilket jag trodde var omöjligt. Saknar dig redan :( :-* Tackar!
Sofia Nyberg

2013-01-19 @ 00:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0