I träningsväskan!

Hej!
 
När jag va iväg med mamma till Eskilstuna i Torsdags, så köpte jag med ett body butter att ha i träningsväskan. Har alltid med mig body butter eller någon lotion eftersom jag alltid duschar på gymmet efter träningen. Nu har min body butter med kokoslukt tagit slut så  köpte en ny med doft av jordgubb. Är helt kär i den! Åhhhh <3 Den är rosa och fin och den doftar helt underbart! Nästan så jag vill lägga lite på överläppen så jag känner den mumsiga doft hela tiden. Den luktar typ som extras tuggummi med smak av jordgubb :D Tror den kosta 30-40 kr.
 
Nu ska jag inviga mina stövlar jag köpte i veckan. Kände att jag ville vara lite extra fin när jag ska träffa min kära Madde ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0