Ingen styrka!

Hej!
 
Asså sjukt va trött jag va igår! Sov skit bra till larmet ringde. Kommer inte ens ihåg hur jag stängde av det. Vaknade väl till inte till fören i badrummet. Tände lampan och skulle börja sminka mig, men av någon anledning gick jag och kolla på mobilen. ÖÖÖÖHM klockan va 02.43? WTF! Kollade alarmet och det stod på kl 10. Vet ju att jag stängde av alarmet!!! Men sen såg jag att min mobil ringt och jag hade väl svarat men sen lagt på. Så gick och släckte lampan och la mig i sängen och skrev till personen som ringt. Han hade ringt mig tidigare på kvällen men jag hade inte hört det. Skrev och fråga vad han ville. Och asså blir så trött på killar :( Så respektlösa! Kommer jag någonsin träffa en kille som tycker om mig som sin? Älska mig för den jag är? Börjar tappa hoppet om det. Jag träffar alltid fel!
Pusskillen trodde jag verkligen på, trodde han va den rätta. Och det kändes som han verkligen såg mig och ville göra ett försök. Vilket han sagt. Senast i lördags så får man höra "varför ska jag hålla på med andra när jag har dig?". Sen får man typ en smäll i ansiktet på tisdagen om att han inte vill fortsätta för han vill vara singel. Vilket jag kan förstå på ett sätt.
 
Mitt hjärta svider. Känner mig så ensam på något sätt! Har mina underbara vänner och fina familj men det är något annat som fattas. Känner mig svag och dum som alltid går på samma sak hela tiden. Pusskillen du kommer föralltid finnas i mitt hjärta! Kommer föralltid sakna dig. Du gav mitt liv en mening helt plötsligt. Du gav mig hopp och tro. Fan börjar bli trött på dessa tårar... Funderar på om jag ska ta bort honom från facebook. Så jag slipper läsa om hans singelliv, tror det kommer få mig till botten. Vad tror ni? Hjälp mig snälla. <3
 
Är inte alls sugen på att jobba idag kan jag säga! Fyfan vill bara vara hemma och tycka synd om mig själv :(
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet exakt hur du känner. Jag har blivit sviken och trampad på många gånger och känns som jag aldrig kmr hitta min prins medans alla andra gör det :( ett tips som jag gjort mot killen är att inne på facebook välja så att inga av hans uppdateringar ska visas, de gör du inne på hans profil, på så sätt behöver du inte ta bort han helt som vänn :) kramis! Btw heter Johanna :)

Svar: Stackare! Massa kramar till dig. Ska nog ta och göra så. För det gör bara ont att se allt som skrivs! Tack för tipsen Johanna :) Ha en underbar dag. Kramar
Sofia Nyberg

2013-01-18 @ 10:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0