Inte min grej!

Hej!
 
Är lite piggare nu. Åh usch dricka är inte min grej asså! Börjar bli för gammal för det!!! Va ju nästan bara 18 åringar ute också! Skulle gå ut nästa helg hade jag tänkt men tror fan jag hoppar det. Nu tänker jag vänta ett tag med det. Eller ah i alla fall med att gå ut här i stan. BLÄÄÄ!!! Att festa med dom där grabbarna är fan farligt också! Gud deras groggar är j 50/50. Nej ni det här med att dricka är inte lika mycket min grej längre! Har varit en riktig partypingla sen jag va typ 17 år så... MAn mår bara onödigt dåligt dagen efter och är trött hela dagen. Kan väl gå ut någon gång då och då, men då ska det vara ett bra tag emellan gångerna så man uppskattar det. Sen tänkte jag på en sak. guuud  va man tålde att dricka mer när man va yngre! Nu kan jag känna av 2 cider liksom. Då kunde man ju dricka en halv 70s och knappt känna av något eller 2 flaskor vin... Ne håller mig hellre till träning eller myskvällar kanske.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
Hahaha lite bilder från mina glansdagar ;) Man är så vacker
när man drckit xD Bjuder på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0