jag ger inspiration!

Hej!
 
jobbat 7-14, gud inte lätt att hålla ögonen öppna när man sovit en timma på natten... Men tur att man jobba med så livliga personer. Kl 14 va det direkt hem och duscha så man blev lite pigg och i med nåt snabbt och lätt i magen sen iväg till gymmet med Olivia! FYYYYFAN va nöjd jag är över mig idag. Gav verkligen allt, Olivia också :) Det va helt galet och underbart. Det är lättare att träna när man har mål att gå efter. När man börjar känna sig trött så slår extrakrafterna på. Mår så underbart bra av att träna, måste dock börja sköta maten och sömnen bättre... Men nåt som gav mig ännu en extra kick va efter träningen. En kvinna som alltid brukar köra bodycombat och som jag brukar babbla lite med i omklädningsrummet sa att hon inte kände sig på topp idag och kände sig opeppad, men när hon tittade på mig så blev hon taggad och inspirerad  :D Hur nice är inte det? Hon sa att hon såg att jag gav allt idag! ÄLSKART! Kul att min glädje och styrka jag får av träningen smittar av sig :D Nej ni nu ska jag hoppa i säng, känner mig inte helt okej :/
 
PussPus
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0