Jahapp!

 
 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Hmm inte vad jag vet

Varit kär: ja

Förlorat någon speciell person: Ja

Varit deprimerad: Ja det har jag

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha japp

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej faktisk inte

Brutit ett ben? Nej, jag är en försiktig person

Gjort nåt du ångrar? Ja!!

Hoppat Bungee Jump? Nej, och kommer aldrig göra!

Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag

Ätit en hel tårta? Nej hahah

Gjort bort dig offentligt? Ehm aah!

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja det har jag

Fått ditt hjärta krossat: Nja

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 kanske

Har du några husdjur?: Dammråttor

Vill du ändra ditt namn: Nej

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer inte ihåg. Firade min födelsedag 1 månad senare i sommarstugan med vänner

Vilken tid vaknade du idag: 08.55

Vad gjorde du igår runt midnatt: Somnade någon gång vid den tiden

Någonting som du längtar till: Sommaren

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Öhm oj vet ej

Vad lyssnar du på just nu: Tv:n och mamma

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: HAhah ja men det va längesen!

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Sofia Matilda Nyberg

Stjärntecken: Oxe

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Sävstaskolan

Gymnasie: Omvårdnad på Ellwynska

Högskola: Ingen

Hårfärg: Askblond/ljusbrun

Långt eller kort hår: långt!

Längd: 1,62 cm

Piercings: Örhängen och navelpiercing.

Tattoos: Inga!

Höger eller vänster: högerhänt.

Operation: Ingen!

Bästa vän: Sandra och Olivia

Sporten du spelar: Går på gym

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting.

Dricker du: Ingenting

Är du på väg att: Klä på mig kanske

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Självklart

Vill du gifta dig: Absolut

Karriär i åtanke: Hmm ingen aning

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Nja men jobbar på det

Mirakel: Ibland

Kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Himlen: Nej

Änglar: Nej

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0