Jobbigt!

Hej!
 
Tårarna bara rinner. Har skrivit ett hejdåmejl till fd pusskillen :( Det tog verkligen emot! Men måste ju gå vidare så tror det är det enda jag kan göra. Kan inte se honom inloggad på facebook. Trodde jag hade hittat honom, min prins. Men det va inte så... Kommer alltid minnas pusskillen, han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Han räddade mig från det hemska som jag satt fast i. Kan inte vara vän med honom. Vill men det går inte. Livet går vidare. Ville lägga upp bilden på oss men jag gör inte det. Kan inte se bilden utan att börja störtböla.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:( <3
Men för att kunna gå vidare är det bästa att radera personen helt från alla sociala medier så man slipper påminnas och få sådär ont i magen... Du klarar det här! btw du är mycket snyggare än pusskillens nya dejt ;)

Svar: Jaa jag måste göra det! Ja jag måste vara stark. HAHaha tack så mycket! Känns ju lite bra i alla fall ;) Vågar inte gå in och kolla, är rädd för att bli ledsen. Kram!
Sofia Nyberg

2013-01-31 @ 10:28:58
Postat av: J

Åh, det är en sån himla jobbig känsla det där och jag förstår dig verkligen. Men samtidigt så vill jag bara säga mina åsikter som utomstående - och jag hoppas att du inte tar illa upp av detta! Jag känner varken dig eller pusskillen, men har läst hans blogg rätt länge för att jag helt enkelt blivit provocerad och road av det han skriver, och sättet han skriver på. Han är ju rätt speciell på det viset. Hittade därför till dig genom hans blogg som du kanske förstår :) Men nu till saken.. Jag tycker du verkar vara en fin, bra och klok tjej som förtjänar en bra kille. Och eftersom jag inte känner pusskillen så kan jag naturligtvis inte uttala mig om om hur han är mot dig eller någon annan. Men med tanke på vad han skriver i sin blogg, om sin syn på tjejer, hur han tidigare har hängt ut sitt ex, skrivit ordentligt vidriga saker om henne och mot henne så känner jag bara att HAN inte förtjänar din uppmärksamhet och tid. Att han dessutom väääldigt uppenbart försöker göra dig (eller någon?) svartsjuk på sin blogg, och skryta om hur han träffar massor av nya tjejer och bara ordbajsar om hur fantastisk han själv är hela tiden gör ju heller inte saken bättre. Återigen så vill jag poängtera att jag absolut inte menar något illa mot dig eller ifrågasätter dina känslor, för det har jag ingen som helst rätt att göra. Men min åsikt är iallafall att någon som han inte är värd dig, och det hoppas jag att du förstår själv snart om du inte redan har gjort det. För din egen skull! Kram på dig

Svar: Hej J! Jag förstår precis vad du menar! Han är en speciell kille och jag har verkligen insett nu att jag aldrig skulle klara av att vara tillsammans med honom! Han har visat sig vara en sån kille jag inte vill ha. Han ville "ändra" på mig och det vill inte jag göra. Nej han påminner på tok för mycket om mitt första ex. Visst det känns att han redan hittat någon men på ett annat sätt så är det bara bra för min del. Lättare att gå vidare då. Hans självförtroende gjorde så jag kände mig dålig, så bye bye till honom! Min prins finns där ute någonstans, har bara inte träffat honom :) Kram på dig!
Sofia Nyberg

2013-01-31 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0