Jordgubbspannkaka!

Hejsan!
 
HAr ringt ett till ställe nu på förmiddagen som jag ska söka jobb på. MEN, jag är rätt så oteknisk när det gäller program på datorn och sånt... Och har fått upp 2 sidor på mitt CV fast jag ska bara ha ett. Har sidhuvud och det enda som finns på det andra bladet är sidhuvudet. ÅHHH får inte bort det! Kan ju inte skicka iväg det fören jag fått ordning på det, och ingen kan hjälpa mig :( Har i alla fall gjort jordgubbspannkakor nu på förmiddagen så nu är jag mätt! Måste ner på stan också. Ikväll är det ju barnpassning också, det va tydligen ASMYCKET barn bokade. HOPPAS jag får hjälp för annars kommer jag väl sitta i ett hörn och gråta.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Jag från förra hösten, ser ni någon skillnad?

Kommentarer
Postat av: Jenni

Testa att trycka delete bara på sidan du inte ska ha ;P ibland brukar det funka.

Jag tyckte du var fin på bilden med, men nu ser du mer fit ut :)

Svar: Det löste sig tillslut, min älskade granne och bästa vän hjälpe mig. Va så enkelt att det va pinsamt. HAHA! Åh tack så mycket :) Jag mår bättre med mig själv idag än vad jag gjorde då! :D
Sofia Nyberg

2013-01-10 @ 12:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0