Kärlek!

Hej igen!
 
Ja nu är jag ju hemma igen så dår sitter jag alltid i min ensamhet och börjar fundera på tok för mycket... Vad tänker jag på denna gång? Jo kärlek, sitter kollar på filmen "galen i kärlek". Den tycker jag alla borde se om man inte redan gjort det. En väldigt fin film. Kärlek är en otroligt underbar känsla. Älskar romantik och töntiga kärleksfilmer. Lever mig oftast in i filmerna och blir själv kär fast jag inte har någon att vara kär i.
 
Jag träffar ju pusskillen och tycker verkligen om den personen! En unik man. Ni vet den där känslan när man pussas och man blir alldeles glad. Man känner sig sedd och uppskattad. Jag är inte kär i honom men jag har absolut känslor. Vi tar det lugnt och lär känna varandra. Tycker det är kanon MEN det är väldigt frustrerande. När man varit singel 1,5 år och verkligen hatar att vara ensam så saknar man någon. Man vill ha någon vid sin sida när man vaknar och när man somnar. Sen det här med att äta med någon, maten blir ju godare då. Jag älskar ju att laga mat, men hur kul är det att bara laga mat till sig själv? Ingen som uppskattar den. Men det är jobbigt att inte veta. Svårt att veta hur någon annan tänker och känner. Sen är det ju skillnad på någon som varit singel i 1,5 år och en som varit singel i typ 2 månader.
 
Med mina ex gick det väldigt fort fram. Min första kille och jag gick på samma gymnasie. Vi hade snackat lite i ca 2-3 sen va han i Vingåker på en fest och ville sedan sova över hos mig och det fick han. Ja och då blev vi tillsammans. Sen va vi tillsammans i ca 2 år. Hade ett uppehåll på typ en vecka tror jag. Sen mitt andra ex han träffade jag i november och vi blev tillsammans på riktigt i januari. Men han fick nyckeln hem till mig redan efter 3 veckor. Men vi va verkligen kära i början. Vi va tillsammans i ca 6 månader.
Men allt gick så snabbt med båda två. Man visste att man skulle bli tillsammans. Nu har jag liksom ingen aning om hur det blir med pusskillen. Otroligt jobbigt men ändå spännande. Det jobbiga är ju den här rädslan för att bli lämnad. Skulle han inte vilja ha nåt så skulle han säga det på ett bra sätt, han är en mogen kille.
 
Nu blev det ett långt inlägg och säkert väldigt onintressant för er, men ville skriva av mig mina tankar. Skönt att göra det ibland ju! Nu blev jag hungrig också, bäst att rota fram något ur kylen eller nåt. Kanske några smulor fråb golvet skulle sitta bra? ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Visst är tröjan fin? Älskar den, men det är Sandras :P
Hade den på mig igår för pusskillens skull eftersom den är rosa
och den är full av massa svarta pussmunnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0