KRIS ingen pincett!

Hej!
 
Fytusan va min kropp och knopp är trött! Men har börjat fixa lite i lägenheten så den är fin innan jag åker iväg sen i eftermiddag. Det är ju så härligt att komma hem till en ren och fin lägenhet. Klockan 12 skulle olivia ha kommit och fixa mina ögonbryn men hennes kropp strejkar så hon får vara hemma och vila. Så jag får fixa dom själv. Problemet är att jag tycker det är så förbaskat obehagligt! Har aldrig plockat mina ögonbryn själv på RIKTIGT... Man kan ju liksom inte göra illa sig själv, lättare när andra gör det. Usch det gör ju ont att plocka dom jävlarna! Men ah jag fyller faktiskt 22 år om 4 månader så kanske är dags att lära sig?!
 
Måste ner på stan sen och hämta ut en ny bricanyl. Den jag har nu är typ slut så man får ta i för sitt liv för att få i sig nåt. På efterviddagen så tar jag bussen till Vingåker, ska fira lillebror som fyllde igår hemma hos kära mammi! Sen åker jag med lillebror hem till Katrineholm och ah sen är det väl sovdags. Imorgon åker jag ju till pusskillen och firar honom som fyller år idag.
 
Nej dags att ta tag i disken och släpa fram den förbaskade dammsugaren ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Halloween förra året

Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns typ ögonbrynsknivar som är jätte lätta att använda och gör inte ett dugg ont :) dock växer stråna ut fortare efrersom man bara rakar bort dom, men det går super snabbt och som sagt ingen smärta ;) jag använder de från depend, kanske värt att testa? :)

Svar: Jag har faktiskt en sån men har inte fastnat för det riktigt, den är det skönt att utnyttja vännerna lite ;) Ne jag skoja! Mamma har en sån där ögonbrynstrimmer, får väl ta och leta efter sen sån :) Ha en trevlig helg!
Sofia Nyberg

2013-01-11 @ 17:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0