Längesen!

Hej!
 
Blev så himla sugen på att åka skidor! Åhh tänk va mysigt att va ett gäng som åker iväg till någon mysig stuga med bastu. Åka skidor hela dagen sen in till en varm stuga :) Dricka, musik och goda vänner! OMG! Senast jag åkte va för typ 3 år sedan, och det va i Romme! Annars har jag bara varit i Sälen en gång. Då va jag väl 12 år eller nåt. Men men får väl försöka ta mig iväg nästa år eller nåt!
 
Skulle leta upp bilden från när jag va i Romme senast, och hittade så otroligt mycket bilder med härliga minnen. Åhh <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Romme 2010?
 
Sandras öhm 18 eller 19årsdag?
 
Samma kväll!
 
Stdentveckan 2010
 
Hårmodell 2004
 
Studentkryssning på g 2010
 
Hahha hårmiss när jag typ va 15?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0