Löshår?

Hej!
 
Även fast jag haft slitet och trassligt hår så långt jag kan minnas så har det varit det jag älskat mest på min kropp. Brukar få komplimanger för mitt hår eller mina ögon. MEN i december va jag dum och skulle göra egna blonda slingor (mest för han jag träffades skull). Tappade nästan hälften av mitt långa tjocka hår! Kändes som min kvinlighet bara föll av mig! Har haft sån ångest över det! En del ställen har jag bara 10 cm hår och andra ställen har jag längre. USCH! Kan inte göra så mycket med det eftersom det är så ojämt. Så jag har kollat mycket på löshår senaste tiden. Jag har ju ett löshår som ligger men det är platinablondt och så ser ju inte jag ut längre... Någon som vet om man kan färga löshår? Eller måste jag köpa nytt som matchar min färg bättre? Ska jag ens lägga ner någon energi på det? Skulle ju va kul att få känna sig fin när man går ut i alla fall.
 
Ska ju till Norrköping och roa mig med brudarna plus några andra :) Skulle va kul att se lite snygg ut då! Nån som har tips?
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Lite av håret som åkte av när jag färga :(
 
Så ser det typ ut nu
 
2 dagar innan jag färgade... Åhhb saknar mitt hår! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du skulle väl till Stockholm snart? Tajmahal på Drottninggatan köper jag alltid mitt! Jättebra där! Dom är så duktiga också! Så tycker verkligen de är värt att gå in där! Drottninggatan 100 tror jag det är! Sök annars på Google så hittar du! Lycka till!

Svar: Ja dom är jättebra :) Köpte mitt första hår där! Tackar tackar!
Sofia Nyberg

2013-01-28 @ 17:57:37
Postat av: Anonym

OJ vad mkt som lossnade :O stackare :( Men tkr inte du ska ha löshår, det sliter något fruktansvärt. Men skulle ju i så fall bara vara typ clips som du kan sätta i när du bara ska festa typ och sen ta ur igen. Är det äkta hår så går det bra att färga :)

Svar: Ja och det där är typ bara hälften av det som lossnat! :/ Jag har ett set med clips :) Ja okej va bra :) Jag pratade med min frissa och hon visste inte om det va bra att färga löshår, om det va behandlat och så. Men ska nog tusan testa att färga det :) Ha det bra!
Sofia Nyberg

2013-01-28 @ 18:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0