Mamsingen!

Hej!
 
Grym kväll! Fyfan benen är som spagetti nu. Men det är skönt :) Drog dit med Olivia och kom lite sent, som vanligt xD Men lilla Sandra va där också. Kul att vara samlade på samma ställe, tyvärr pratar man ju inte så mycket när man tränar. Först en timma zumba sen en timma bodystep. Gaaah! Hahha glömde packa ner tröja så gick med bara bh under jackan. BRR!!! Smarthuvud! På vägen hem mötte jag upp min lilla mamsing vid stationen. Så gick vi och handla lite nyttiga goda saker :D Nomnom! Mamma och jag pratar om att Magnus Betner är snygg på nåt sätt :P Tjejkväll på hög nivå!
 
Nu ska jag beställa proteinpulver! YEEEY!
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0