Norrköping?

Hejsan!
 
Nu sitter jag här i min vita soffa igen och tänkte skriva av mig. Denna onsdag har jag mest suttit i telefon tycker jag... Ringde och avbokade tandläkartiden jag hade missat, har ringt några ställen som jag ska söka jobb hos, sen har jag pratat en hel del med min kära mor. Imorgon ska jag ringa ett till ställe för chefen hade gått för dagen när jag ringde. Känner mig så taggad på att flytta ifrån denna stad och bosätta mig i Norrköping! Öhm annars har jag städat och plockat bort julen :) SKÖNT! Ska dammsuga och skura imorgon bara. Sen så har jag varit och tränat zumba med Olivia. Kändes att man hade träningsvärk, ÄLSKART! Efter gymmet gick jag hem till kära far för Johanna min "syster" ska hjälpa mig med en present till pusskillen. TACK TACK TACK älskade unge för du hjälper mig!
 
Men viktigaste av allt! Imorgon fller min älskade lillebror 19 år! Hur sjukt är inte det? Känns som jag nyss va 19, och nu fyller han det. GAAALET! Är så glad för min brors skull. Han går en utbildning som jag tror han trivs med, han bor i Örebro och slipper Katrineholm och Vingåker, Han har en otroligt fin flickvän och han är världens underbaraste lillebror! Älskar honom nåt så otroligt mycket <3 Va beredd på att jag ringer och sjunger imorgon ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0