Ny dag!

Godmorgon!
 
Kan knappt öppna mina ögon. Ser ut som en mullvad, hahaha! Men blir ju så när man gråtit mycket. Ska snart gå till jobbet och visa upp mitt vackra face, tur det finns smink ;) Kommer vara ledsen några dagar nu men vafan jag ska va stark! Har jag klarat mig själv i 1,5 år så varför skulle jag inte klarara detta. Men det är inte ett dugg kul! Att ha den styrkan kräver så mycket kraft. Vill bara få träffa honom och krama om honom HÅRT! :( Asså det är väl inte så att vi aldrig kommer ses något mer, men kommer inte kunna vara vän med honom. Han är ingen jag vill ha som kompis, jag ville ju ha honom för mig själv! Han är så fin och han är inte som någon annan jag träffat. Det är som att se sig själv när man är med honom ^^
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta till norrköping och umgås med mig ;) tror vi är as lika för känner igen mig i allt du skriver! Hihi. Fast vi känner ju dock inte varann hehe ;D

Svar: Jag har faktiskt sökt jobb i Norrköping till sommaren. Hoppas på att jag även kan flytta dit sen. En underbar stad! Ne men man kan lära känna varandra :) Alltid kul med nytt folk!
Sofia Nyberg

2013-01-17 @ 10:17:13
Postat av: Anonym

Okej :) Hoppas du får napp på något jobb då! :D Ja visst är kul med nytt folk :)

Svar: Ja verkligen! :) Vad heter du? :P
Sofia Nyberg

2013-01-17 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0