Nyhetsmorgon!

Hej!
 
Fick panik igår för jag fick en påminnelse om att jag skulle till tandläkaren idag... GUD! Skulle ju avboka tiden eftersom jag tycker det känns onödigt. MEN tiden går ju så fort och vips så blev det den 9/1 och jag har glömt att boka av tiden. Så ringde imorse och låtsades vara magsjuk och fick en ny tid. SKa boka om även den tiden eftersom jag står hos tandläkaren i Vingåker och det är ju väldigt onödigt! HAr även babblat med min älskade mamma ett bra tag på morgonen. Mysigt! Öhm annars så har jag nyss ätit frukost och sitter nu och kollar på nyhetsmorgon. Dom pratar med en drömexpert. Tycker de är så mysigt att kolla på det. Känns som när man va sjuk när man va liten. Vet inte varför jag kopplar nyhetsmorgon till när man va liten för då fick ju jag välja program oftast, hahah! Annars så ska jag och Sandra åka och handla lite. Ska även kolla efter present till lillebror som fyller 19 imorgon och en present till pusskillen som fyller 25. Svårt med present till killar... Sen ska jag kolla efter nåt att ha på mig till på lördag. Sen så är det ju ZUMBA ikväll med Olivia, älskar att träna <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0