Önskar!

Tjaa!
 
Jag önskar mycket i mitt liv och runt om mig va annorlunda. Men nåt jag önskar är att kunna spela gitarr eller piano. Fan skulle inte ha slutat gå på gitarrlektionerna när jag gick i 4an... Eftersom sång är en av dom saker som får mig att må bra, så skulle det va kul att kunna spela ett instrument samtidigt som man sjunger. Jag är inte direkt någon Christina Aguilera. Men spelar väl ingen roll hur man låter när man sjunger när man mår bra av det?
 
Haha sjunger lite fel här och där men vad gör det om 100 år?
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad fin du är fia! Du är minst lika älskad både mig och lillbebisen ;) Och du är minst lika älskad av många fler människor än du säkert kan komma att tänka på! Kram och jag finns alltid här! Jag ser upp till dig med fia och den enorma styrka som du har inom dig! Det kommer bli något stort av dig! Du är bäst!

Svar: Tack älskade syster <3
Sofia Nyberg

2013-01-21 @ 05:01:50
URL: http://finest.se/missnyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0