Plötsligt händer det!

Hej!
 
Mamma kom in och umgicks med mig idag av lite olika anledningar. Tack för det mamma <3 Så får jag ett sms av Olivia där det står "Tror jag har kirrat ett jobb åt dig". ÖÖhm jahapp? Vi hann inte smsa så mycket så ringer telefonen. Det va en dam som jobbar som chef på ett äldreboende här i Katrineholm. Hon undra om jag ville komma och jobba hos dom. SJÄLVKLART! Så i februari börjar jag på ett nytt ställe :D Sånt händer ju bara inte!!! Har bara en månad på schema där just nu men vem vet vad som händer efter det? Ska dit på måndag och visa upp mig. Bäst att borsta håret då ;)
 
Sen drog mamma och jag och åt på kolgrillen, så himla gott där!! Valde den nyttigare varianten faktiskt. Sen gick jag med mamma och sällslapade med henne medan hon väntade på tåget. Efter det så mötte jag upp Olivia så gick vi till coop och hämtade ut paketet från gymgrossisten. Stackars Olivia hon kan knappt gå :( HAHH paketet vägre 7 kg!! JAg hade sån träningsvärk i armarna från igår så va inte lätt att bära. Skrattade hela tiden typ för det gjorde ont i armarna och kände hur den stora kartongen bara gled. Så sista biten fick Olivia bära. Men nu har jag 2 kg proteinpulver hemma. En med smak av körsbär och en med päron/vanilj. Sitter och dricker päron/vanilj nu med vatten. Den är god men den slinker nog ner lättare om man blandar med mjölk :P
 
Fick även med mig ett par knallblå manchesterbyxor och ett par svarta stövlar hem ;) LOOOVE!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket boende? :)

Svar: Lövåsgården :)
Sofia Nyberg

2013-01-23 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0