Saknad!

Hej!

Sitter hos fd pusskillen. Han är på jobb... Vi pratade igår och tårarna rann. Förstår honom för jag har själv varit där. Kan förstå att han vill se sig omkring. Men det gör ont i mitt hjärta! Jag ville inte att det skulle bli såhär!!! Jag har absolut saknat att ha någon men jag skulle aldrig ta vem som helst. Så träffar jag honom som fick mina ögon att öppnas och jag blev förälskad. Han är den där killen som jag liksom alltid velat ha. Han har "det där" och han har ett väldigt vackert utseende. Jag vill ha någon jag känner mig trygg, stark, sedd och fin med. Folk har märkt direkt på mig dom senaste veckorna att jag mått bra. Dom säger att jag ser lycklig ut. Och det har jag varit. Livet lägger inte av men man halkar tillbaka några steg. Jag hade ju en förhoppning om att jag hittat honom. Han som ville bli min och jag kunde få ge all min kärlek åt. Har så otroligt mycket att ge. Jag hade inte velat bli tillsammans nu eller om en månad men jag hade velat haft chansen. Jag är en väldigt romantisk person. Jag hittar på saker som gör att min partner känner sig uppskattad och älskad. Behandlar den som jag själv skulle vilja bli behandlad helt enkelt. Jag kommer inte kunna lägga ner honom bara sådär, han har liksom tagit en del sv mitt hjärta. Det kommer ta ett tag innan jag kan träffa andra. Kan liksom inte göra det när jag känner starkt för honom! Vet inte alls hur det kommer bli nu. Vill ju kunna träffa honom men är rädd för att få falska förhoppningar då. Det snurrar i min skalle! Sen är det så jobbigt för att om vi ska ses igen blir det kanske inte fören i mars :( Gud vilken klump jag fick i halsen nu! Hoppas att han kommer hem snart så man kan få säga hejdå på riktigt. När han åkte va jag knappt vaken. Du kommer alltid vara speciell för mig! Du fick mig att leva och må bra igen. Du fick mig att känna mig fin och vacker. Du är en dröm som jag är rädd att den inte blir sann. :(<3

PussPuss

/Fiia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men prova ge han lite tid kanske? :) eller har han sagt att han att inte känner något mera alls än enbart vänskap mellan er? Han kanske blev lite "rädd" eller vad man ska säga eftersom du känner så starkt för honom.. :) Nu om ni inte hörs eller ses på ett tag kanske han känner efter påriktigt :)

Svar: Asså jag vet inte riktigt. Han tycker väl om mig på nåt sätt men ah :P Ja han blev nog lite rädd, stackarn ^^ Ja han har ju haft förhållande länge nu och det har inte jag så kan förstå om han backar. Ja jag hoppas han gör det och inte glömmer mig :P Fast det tror jag inte att han gör. Kram!
Sofia Nyberg

2013-01-20 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0