Sofia Matilda Nyberg!

Hej!
 
Ja jag har inget speciellt att skriva om men tänkte att jag kunde skriva lite om mig själv.
 
Jag föddes 15 maj 1991. Kommer från den lilla hålan Vingåker. Mina föräldrar skjilde sig när jag va 8 år skulle fylla 9. Både pappa och mamma har träffat nya. Pappas tjej heter Sofia och Mammas kille heter Mattias fast kallas Nisse. Jag har 6 syskon.
 
Charlie- Helbror
Maria- Halvstorasyster
Lovisa- Halvlillasyster
Linnea- Halvlillasyster
Johanna-Bonuslillasyster
Fredrik- Bonuslillebror
 
Jag gick omvårdnad på gymnasiet och blev utbildad underköterska sommaren 2010. Har sen dess jobbat på Furuliden som vikarie även på Strandgården ett tag (äldreomsorgen).  I juli 2010 tog jag även det stora steget ut i vuxenlivet, jag flyttade hemifrån. Jag har haft 2 lägenheter innan den jag bor i nu. Jag har alltid bott själv förutom några veckor med mitt ex. Jag tog även körkort samma sommar.
 
Min största förebild är min storasyster. Har alltid velat vara som hon! Hon är verkligen en underbar männsika! Träffar henne tyvärr allt för sällan. Och i vår ska jag bli MOSTER! Hur underbart är inte det? Ser verkligen fram emot det. Kommer ge mitt syskonbarn all min kärlek <3 Älskar dig redan lilla plutt! Och älskar dig min fina syster och alla mina andra syskon också <3
 
Mina Allra bästa tjejkompisar är Sandra, Olivia och Ida.
 
Sandra- Hon och jag började i samma klass på mellanstadiet och kom väl varandra nära rätt snabbt. Vi har varit med om glädje och sorg ihop. Och VÄÄÄLDIGT många bråk. Fyfan vad vi kunde bråka. Hahhaa tur man är mer mogen nu och kan prata om saker. Sandra blev verkligen otäck när hon blev arg. Kommer ihåg när hon jagade mig runt skolan FLEEERA varv, som tur va så va jag lite snabbare, nanananan! Hon är den vänen som alltid funnits för mig. Vi hade ett uppehåll från varandra under gymnasietiden men då gick vi inte på samma skola så kanske är förståeligt? Älskar dig oerhört mycket min underbara vän! <3
 
Olivia- Vi gick 1a året på gymnasiet ihop men bytta klass till 2an eftersom jag blev utfryst. Av bland annat Olivia. HAHHA! Gud asså sjuk tid det där. Men mådde bättre när jag bytte klass, där gick ju alla dom jag kände från högstadiet och mina bästa vänner. Sen jobbade jag och Olivia ihop en sommar och då blev vi vänner igen. En vän som alltid finns och alltid försker ge svar på mina kluriga tankar och funderingar. Älskar denna vän! Puss på dig!
 
Ida- Gick också på samma gymnasie som mig men ett år över mig. Kände henne inte då men vi lärde också känna varandra inom jobbet. Snällare människa finns inte! Hon vill alltid alla väl. Ett hjärta av guld helt enkelt. Kärlek till dig!
 
Träningen är nåt jag brinner för! Mår så otroligt bra när jag får ge allt på ett pass eller när man är i gymmet. Det är min avkoppling. Skulle dock vara bättre om jag skötte kosten och sömnen. Fan va fit jag skulle bli då! Men det är svårt att sköta kosten, måste ha push till att äta.
 
Ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Finns inte så mycket roligt att skriva.
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0