Sommarstugan!

Hej!
 
Åhhh sjukt vad jag saknar sommarsugan i Småland nu! Tänker på i somras när jag va där med ett gäng sköningar. Man grillar, sitter uppe sent, metar lite och dricker gott. Det är så underbart att komma dit <3 Älskar att vara där. Man får ro i både kropp ovh knopp. Vet inte vilka som följer med detta år men dom självklara val jag har är ju, Sandra, Ida och Olivia :) Men man vet inte hur man jobbar så det får bli en överraskning. Hoppas på att kunna åka dit 2 ggr i sommar och hoppas på att jag har en kille som jag kan åka dit med. Skulle vara så underbart att vara där själv med en kille man verkligen tycker om. Sitta uppe framför brasan med god mat och en mysig film kanske? Ta ett nattdopp eller en mysig skogspromenad. Den ligger inne i skogen men ändå inte långt till stan. Typ 10 min med bil så är man i stan :D ÄLSKAR DET!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0