Stark!

Hej!
 
Låg och sov här på soffan och va helt död! Så ringer mobilen men ingen på andra sidan...  Somnade om igen men så ringer det igen. Folktandvården vill att jag kommer dit. Vafan jag vill inte dit än! Känner inget behov av det så i höst ska jag dit. Men det va ju bra för då vaknade ju jag till. Hade stängt av larmet 2 ggr innan det så det va väl dags. Men eftersom jag knappt sover så får jag väl göra det när jag väl kan det!
 
Fyfan känns som jag blivit laddad med energi! Känner mig stark och stolt över att vara jag. Att en människa kan få en så stark av ord. Jag är värd någon som vill ha MIG och bara mig :D Han finns där ute, har bara inte mött honom än. Gud jag är så glad att du skrev till mig och fick mig må bättre! Vart ska jag göra av denna energi då? Jooo på gymmet såklart <3 Ska rota fram dom allra snyggaste träningskläder och färggladaste. Känner att det passar mig ikväll! Kommer ta dagarna som dom kommer. Dags att sluta deppa Sofia Nyberg, du är värd mer än så ;) Låt ingen kille få trycka ner dig igen!
 
TACK TACK TACK TACK igen! :*
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0