Tänk om!

Hej!
 
Vaknade av ett sms från jobbet. Fort upp och klä på sig och kasta i sig mat och iväg och jobba 7-13, fast kom till jobbet 07.30... Hela dagen blir så snurrig när man blir inringd sådär. Sen hade jag ingen lunch med mig så blev helt snurrig. Efter jobbet kom Sandra hem till mig och hjälpte mig lägga ut lite kläder på byt & sälj. Sen drog vi och handla. Nomnom, vi gjorde pannbiffar med krämig spagetti. Sååå gott! Men det har inte varit min dag i dag! Har ramlat och gjort illa mig på allt. Snubblade på filten förut så jag låg raklång på golvet, både Sandra och jag vek oss av skratt typ. Båda va hungriga och trötta, då får inget sånt hända för då får man ett rejält skrattanfall ;D
 
Nu ska jag snart plocka undan i köket sen tänker jag fasiken chilla i soffan en stund. Är helt slut! Blir träning hemma idag, är inte sugen på gymmet ikväll. Blir läggdags skapligt ikväll eftersom det blir en heldag på jobbet imorgon.
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0