Tillbaks på ruta 1!

Hej!
 
Ja ni, då va man tillbaka på ruta 1 igen. Dejterna med pusskillen är över :( Är så otroligt ledsen. Tårarna bara rinner hela tiden. Fick världens gråtanfall på gymmet, tur att Olivia va med och att jag har en undernar chef. Jag har de allra underbaraste vänner som ställer upp! Är så tacksam för det. Jag har svävat på rosa moln och mått toppen men nu är jag nästan tillbaka på botten igen... Är så rädd att komma tillbaka till det där. Tappa matlusten och bara gråta hela tiden. Jag trivdes otroligt bra i pusskillens närvaro som ni kanske märkt? Det va kul att blogga igen och kändes som mitt liv äntligen fick en mening igen.
 
Trodde inte det skulle bli såhär. Har inte fått någon chans att verkligen visa vem jag är heller. Sen är det så svårt att känna sig helt bekväm när man är i någon annans hem, eller hur? När man är hemma och i sin egen stad så kan man ju verkligen vara sig själv. Men nu har vi mest varit hos pusskillen. FAN FAN FAAAN! Det är så jobbigt att jag inte kan göra något. Känner mig så värdelös och dum! Känner mig hur fånig som helst när jag liksom gjorde ett fördelsedagskort med han och mig på och gav honom det i Lördags... Skäms!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Ska försöka vara stark! Men det tar emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0