Tött!

Hej!
 
Sitter med en skål yoghurt och hallon, MUMS! Sen några skorpor på det. Känns som jag knappt hunnit somna, väldigt orolig natt... Gick inte att slappna av helt enkelt, ändå va jag sjkt trött. Önskar att jag kunde koppla bort och bara få sova några timmar!! Jaja, efter jobbet drar jag till gymmet med Olivia ;) Ska bli nice att träna. Ska inviga mitt nya träningslinne idag också. WIHUUU!
 
Detta har/är min absoluta favoritlåt just nu, och har varit sen jag hörde den för första gågen! Grejen är att jag hade en helt annan känsla i början när jag lyssnade på den. Kände mig stark och glad :) Men nu när jag lyssnar på den så kopplar jag bara ihop den med en annan person, och får en slags ledsam känsla i kroppen istället. Men jag tycker om den fortfrarande, precis som jag gör med personen. (Pusskillen)
 
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer
Postat av: jessie

sjukt underbar låt ju:)

Svar: Ja verkligen! Spelar den minst 5 gånger om dagen :)
Sofia Nyberg

2013-01-25 @ 16:18:52
URL: http://4-everexistwithyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0