Träning hemma!

Hej!
 
Haha känner mig smällfet efter att ha ätit en goood macka fast jag egentligen är proppmätt efter maten jag och Sandra lagade... MEN jag måste träna lite hemma om jag ska nå dom mål jag har. Tänkte göra ett försök till att smitta av mig lite träningslust på er ;) Valde helt fel dag att ta dessa bilder på eftersom jag typ ser ut som en ballong. Tror att många som känner sig stora/mulliga har svårt att gå till gymmet för att man ska känna sig större när man ser dessa tränade och smala kroppar. MEN sluta tänk så! Alla är där för sin egen skull och inte för att kolla på någon annan. Va inte rädd för vad andra ska tänka, tänk på din kropp och din egen hälsa. Jag mår sååå bra när jag är på gymmet, älskar att vara där. Det gäller bara att hitta den träningsformen som passar en själv. Nej nu ska jag träna på riktigt och inte hålla på att springa fram och tillbaka för att trycka på knappen på kameran ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0