Vad tror ni?

Godnatt!

Kom nyss hem från barnvaktningen. Skönt att Olivia ställde upp och va med, tappar tålamodet ibland på dom små liven ;) men dom va rätt gulliga och roliga ikväll. Olivia och jag har babblat på som vanligt och pappa och dom kom hem runt halv ett så vi började traska hemåt då. Olivia är en så smart och härlig person! Hon har lösningar och svar på allt. Känns så skönt att ta upp sina funderingar med henne för hon försöker alltid hjälpa mig med ett svar :) så nu har jag typ inget jag undrar över eller känner mig osäker på mer. Toppen va? Saknar pusskillen dock! Känslorna ändras hela tiden. Har aldrig tvekat på att jag tycker om honom men tvekade på om vi skulle passa. Dom funderingarna tänker jag putta undan!!!! Han är en toppenkille och det är bara idiotiskt att ha en sån tanke! Vafan problem är till för att lösas :) eller hur?!

2013 blir verkligen mitt år!

Träffar en snygg kille som är helt underbar som jag inte släpper så lätt! ;)

Ska köra 100% på gymmet med Olivia så man för en grym kropp!

Och hoppas på jobb och eventuellt en flytt från denna stad.

PussPuss

/Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0