Vaken!

Hej!
 
06.31 plingade det till i mobilen. Jobbförfrågan! Svarade snabbt som attan och börja klä på mig och skulle bärja fixa frulle och då får jag ett nytt sms, NÅGON ANNAN HAR BLIVIT TILLDELAT PASSET! Åhh hatar det!!!!! Så satte mig i sängen fullt påklädd och med ett grinigt ansikte! Gjorde iordning en kopp te och mannagrynsgröt sen va det bara att försöka somna om. Har typ inte sovit en blund inatt... Men vid 8 eller 9 så får jag en ny förfrågan. Så nu ska jag iaf jobba ikväll! Börjar kl 16. Men har försökt att somna om men vaknar så lätt. Så vakna av sms, dörrar som stängs och att det droppade på balkongen. KUL! Så nu sitter jag här med trötta ögon. Fick jobb imorgon också, så det är ju bra :)
 

PussPuss
 
/Fiia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0