Vem?

Godnatt!
 
Sista inlägget för denna dag! Dagarna och veckorna bara susar förbi. Gör inte så mycket om dagarna känns det som men ändå hinner jag inte med det jag skulle vilja göra. Fattar inte hur det går ihop sig. Sitter här och tänker på hur mycket jag älskar mina nära och kära <3 Har en underbar familj eller familjer, vi är ju morderna! Och mina vänner är fantastiska, kan prata med dom om allt! Men nåt jag saknar är att kunna prata med någon som förstår. Som verkligen vet vilka känslor jag drass med just nu. Finns det någon som känner igen sig i mig? Som känner igen mina känslor och tankar? Ni får gärna skriva till mig i så fall om ni har lust att prata, kanske ge lite råd. Hoppas ni haft en bra vecka :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Upp med hakan och va stark nu! Pepp från mig själv till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet exakt vad du går igenom! :P man mår så jävla PISS och det finns inget värre. Man vill typ hellre bryta båda benen än att känna sig "olyckligt kär" xD

Svar: Jaaa jag håller med dig! xD Hemsk känsla!
Sofia Nyberg

2013-01-28 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0