Vilken dag!!!

Hej!
 
06.40 får jag förfrågan om jobb 7-14. Min kropp sa ifrån men min hjärna sa JA! Så va bara att kasta sig upp och släpa sig mot jobbet. Timmarna gick huur långsamt som helst. Ville bara hem och sova innan gymmet. Men icke sa nicke! Sandra hörde av sig och fråga om jag ville med till Norrköping men vi hann inte med det idag så får bli imorgon. Vi gick ner på stan och köpte hårfärg istället, så nu jävlar ;)
 
Vi gick hem till mig och skulle börja färga men ser att vi måste gå till gymmet om 50 min... Så det va ju ingen ide att börja med. På med träningskläderna och släpa sig iväg till gymmet. Kände mig inte alls lika taggad som jag va igår på att köra combat. Va trött och hade inte ätit sådär jättebra. Men men jag körde allt vad jag orkade och det är ju kanon! Sen när vi skulle hem så kunde vi räkna till att vi gick förbi 8 matställen typ ^^ Pizza, sushi, grillat och ah massa olika ställen. Fyfan livsfarligt ju!! Men vi gjorde egen pizza hos mig :D SÅÅÅÅ GOTT!!! Nu sitter vi i soffan som två degklumpar och är helt slut i kroppen.
 
Men ska försöka röra på fläsket och börja fixa med hårfärgen (ska färga löshåret) ;) Hoppas det blir bra!!!! För och efterbilder kommer om någon skulle vara intresserad ;)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
Jag och min ängel! <3 Halloween förra året

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas de blir fint! :D

Svar: Guuud det blev så bra :D Håller på att få fram bilder bara :)
Sofia Nyberg

2013-01-29 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0