Vilken skillnad!

Hej!
 
Satt och kollade igenom lite bloggar och ser att fler och fler tränar. Förut va det ju så att man va rädd för att få muskler. Många av dom tjejer jag känner va rädda för att få muskler när dom träna i alla fall. Dom sa att dom ville få smala armar och ben bara. Men nu verkar det vara inne med muskliga armar och ben. Man ser verkligen skillnad på boggarna och tjejerna på gymmet. Dom står vid hantlarna och gör annan styrketräning. Jag va också så först, GAAh jag vill inte träna så jag får mskliga armar, tänker bara träna kontition. Men där jag jag ändrat mig! Tycker det är snyggt med muskler, dock inte för mycket. Vissa tjejer ser ju nästan ut som karlar. HJÄLP! Ne gud va underbart det är att träna och se resultat! Jag är långt ifrån mål men jag kämpar på!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0