Zumba!

Tjaa!
 
Redo för gymmet! Idag är det Onsdag och det betyder zumba, YEHAA! Så roligt tycker jag, även fast jag inte riktigt har den där "känslan" ;) Men jag kör mitt eget race. Sen är ju pappa där också! HAha man får inte kolla på honom för då tappar man koncentrationen ^^ Han ska alltid knäppa sig och låtsas dansa balett helt plötsligt eller annat muppigt. SKönt att man kommit ur den där åldern då allt va pinsamt för då hade jag gått ut därifrån. Nu är det bara kul när han håller på (oftast). Ja sen sitter jag här med dom blåa klackarna jag köpte idag. Dom va liiite tajta så försöker töja ut dom. Gaaah har strumpor på mig också så fötterna känns som kassler med sånt där nät runt ni vet? AJ! Men vill man vara fin så får man lida pin, så äre!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0