Då och nu!

Hejsan!
 
Före detta partypinglan ska skriva ett inlägg ikväll :)
 
Har jobbat 14-21 ikväll. Är typ helt slut och stressad till 1000! Håller på att packa här hemma. Skulle köpa en mindre resväska på maxi efter jobbet, men så blev det ICKE! Den kostade 599:-!!! Aldrig att jag ger det för en väska på Maxi. SJUKT! Så jag får ta min stora resväska... Men ah ser ut som det inte gör något. Har packat typ halva redan ^^ Ovanligt... Men mindre kul att släpa med den till jobbet imorgon :( Aja sånt är livet ;)
 
Ska bli härligt att komma iväg lite :) Ska till värmlänningen och vi ska gå på gyllene tider :D Har ju typ drömt om att göra det! Så himla kul!! Sen ska det ju självklart bli underbart att få träffa honom :D <3 Skulle ha åkt till Ystad denna helg egentligen, men jag flyttade fram den resan. Ska åka dit med Sandra istället. Då får jag tid med henne också vilket det blivit dåligt med på senaste tiden :/ Hon har följt med måånga gånger när vi åkt till ystad när jag va yngre :) Så då det ska bli kul att uppleva det igen med henne. Va säkert 6-7 år sedan sist :O
 
När jag cyklade till jobbet idag tänkte jag på den här fina helg som kommer. Och det utvecklades sedan till att jag tänkte på hur mina helger såg ut förr. HERREGUD! Hade man inte planerat vad man skulle göra i helgen på måndagen va det panik! Fest varje jäkla helg...Hur orkade man? Och va vad det roliga? Samma folk ute, samma folk man va med, samma alkohol och samma värk i fötterna efter klackarna. Saknar inte mitt partyliv!
Det jag saknar är väl att träffa folk och att dansa. Men dansa får jag göra framför spegeln här hemma ^^ Folk får jag väl se på gymmet... Ne måste bli bättre på att hitta på saker med mina vänner på fritiden. När man kommer hem från jobb eller när man är ledig så är man ju helt slut! Antingen tränar jag eller så ligger jag utslagen i soffan.
 
Ne att vara full varje helg är absolut inget jag saknar :) Trivs mycket bättre nu! Nu satsar jag på träningen och då kan man inte festa :) fast jag har faktiskt en inflyttningsfest som jag ska gå på inom en kort framtid ;) Ser jag faktiskt fram emot!
 
Ne har haft många roliga stunder under min festperiod :) Men som sagt trivs bättre med hur jag har det nu. Man mognar väl tillslut. Lägger upp lite bilder på partypinglan Fiia :) Och även Sandra och Emelie på ett hörn.
 
Ne nu ska jag mixa ihop en smoothie och kolla över min packning :) Snart ringer grabben också ;) <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0