Kär & galen!

Hej!
 
Ojojoj vilken underbar helg jag haft! I torsdags kom min underbara värmlänning till Katrineholm :D Så skönt att han äntligen va vid min sida igen. På fredagen packade vi bilen och drog mot sommarstugan i Eksjö. På mitten av resan mötte vi upp pappas familj. Så nu har dom fått träffa min kärlek. Han fick 5 av 5 solar ;) Sen fortsatte vi vår resa. Hela vägen höll vi varandra i handen :D Så himla mysigt! Dagarna nere vid stugan va helt underbara! Mycket sol, mycket glädje och mycket kärlek <3 Ville inte att helgen skulle ta slut! Vi hade det så mysigt och så bra! Alla måsten försvann. Vi behövde bara njuta av att få varan med varandra.
Gårdagen va jobbig :( Gillar inte att säga hejdå. Nu kommer det dröja 3 veckor innan vi ses igen. Men det går nog bra, vi peppar varandra hela tiden. Klart det blir jobbigt men man får försöka tänka positivt :) 19 dagar kvar!
Jag har verkligen tur som fått en så fin kille. Han får mig att må så bra :D
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni träffats mkt? :O känns som det gick jätte fort och att ni redan är tillsammans xD

Svar: Vi har träffats en del och pratar i telefon varje dag. Det har gått fort, men det känns väldigt bra :) Vi är inte tillsammans än.
Sofia Nyberg

2013-07-08 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0