Kärlek & Skratt!

Goddagens!
 
Åhh vilken fantastiskt underbar helg jag haft <3
 
Åkte till Karlstad efter jobbet i fredags. Mycket packning som vanligt... Kom dit och hann typ bara byta om, sen gick vi bort mot platsen där gyllene tider skulle spela. Vi gick hand i hand längs vattnet. Så kom vi in på området och där stod vi och höll om varandra. Man ska ta vara på tiden man får ihop :) Gyllene tider va grymt!!! Så häftigt att få se dom. Dock började ryggen bråka med mig och det blev kallt som tusan, men jag stod ut, hade ju en fin pojke som värmde mig :)
 
På lördagen fick jag träffa värmlänningens mamma :) En väldigt rar liten mamma. Vi gick ner på stan alla 3 och hon bjöd på mat :) Så himla gulligt! Sen strosade vi runt och kollade i Karlstad. Aldrig trodde jag att jag skulle tycka att något som låg i Värmland va vackert.
 
På söndagen så tog vi det rätt lugnt, njöt av livet :) Senare tog vi en cykeltur på 2 timmar. Vilken fin stad <3 Gillar att det finns vatten lite här och där ^^
 
Va ledig måndag också så jag sov kvar :) Ville verkligen inte åka hem! Hans alarm gick igång strax efter 6 någon gång. Fattade nada, vaknade till lite av att jag fick en puss sen somnade jag om igen. Åhhh ingen sötnos bredvid mig i sängen :( Så jag gick upp men då kom han ut från badrummet ^^ Trodde jag sovit länge, men hade nog bara blundat i typ 5 min. Så åkte han iväg till jobbet... USCH! Åt frukost och kollade på tv, sen la jag mig igen ;) Vid kl 11 gick jag upp. Vid halv tolv packade jag ihop handduk och lite sånt och la mig i en park utanför hans lägenhet :D Låg på mage och tittade upp lite mot trottoaren, då kommer han :D Min fina pojke, i svarta arbetskläder ^^ va säkert 30 grader i solen ^^ HAn hade tagit ledigt halva dagen för att få några extra timmar ihop med mig innan jag åkte hem. Underbara pojke <3
 
Mår så underbart bra nu <3 Svävar på rosa moln! Äntligen någon jag kan vara mig själv med. Behöver inte göra mig till :) Kan muppa mig och jag kan se ut hur jag vill utan att han klagar. Saknar honom varje sekund jag är ifrån honom. Det har gått snabbt, men det klickade rätt fort mellan oss. Tvivlar inte ett dugg. Och varför vänta med något som känns bra?
 
Ja idag har jag i alla fall jobbat. Kom hem för ca 50 min. Är helt slut i både kropp och knopp! Skulle vilja sova men tror inte det är så bra.
 
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0