Shopping!

Hej!
 
Asså hemsk morgon!!! Vaknade kl 4 av spöregn och åska... Låg vaken till ca halv åtta. Vaknade halv tio igen, ÅÅÅH! Klockan 10 skulle ju jag och Olivia till gymmet! Lagom stressad. Men stod ute vid cykeln kvart över tio :) Träningen idag gick asbra!!! Älskar att träna armar. Efter gymmet lånade vi pappas bil och åkte upp till inter sport och köpte handskar :) Så nu slipper jag få ont i händerna när jag tränar :D
 
Klockan 15 mötte jag upp sötnosen Madde vid ett fik :) Tog en chai latte och pratade om saker och ting som hänt sedan sist. Brukar bli så att det kan ta 6 månader innan vi ses igen... Men vi försöker ändra på den saken ;) Råkade även få med mig lite mer saker hem... En sport bh, ett träningslinne, en bh och en piercing. Men får försöka intala mig själv att jag får unna mig ibland :)
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0