Städdag!

Hej!
 
Åh gud va skönt med lite ledighet! Min lilla värmlänning sa att han skulle ringa halv åtta imorse. Tänkte att jag struntar i att ställa klockan eftersom han ska ringa. När vaknar jag? Jooo kl 07.27 xD... Så vi pratade imorse sen så va jag uppe och höll på lite. La mig i sängen igen och kolla på tv sen så tvärslocknade jag. Vaknade sen av att han ringde igen, vid kl 11... Åh! Gick ner till tvättstugan och bokade tvättid, så nu stånkar jag tvätt. HATAR DET!
 
Mellan tvättarna så åkte jag till ICA och mötte Sandra och Ida. Så vi chillade lite där. Sen åkte jag till Sandras nya lya och gluttade. SÅÅÅÅÅ FINT! Vill också ha en fin lägenhet! Fast vill inte ha hennes balkong!!!! Fyfan va högt det va. typ rakt över vägen. Va tvungen att gå in för jag mådde illa av höjden. Nu är jag hemma igen och har kastat in en ny tvätt. Ska väl ta tag i lägenheten också. Fan va tråkigt det här är!!!!!
 
3 nätter kvar tills jag får mysa med min going :D LÄNGTAR!!!!
 
Vet ni vad? Idag fyller min älskade storasyster 30 år :D Saknar henne så himla mycket <3 Får ta och åka dit någon dag snart. Hon bor i Stockholm så det är ju inte jättelångt att åka. Ett stort grattis till henne i alla fall <3
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0