Celsius :D

Hej!
 
Asså Celsius i mitt hjärta <3 Underbara dryck, du gör så jag får ork ^^ Ni som inte testat borde göra det! Tog en halv imorse och har knappt varit ett endaste trött idag. 9 timmar på jobbet är gjorda för denna dag! Nu sitter jag i soffan och har druckit upp den andra halvan. Ska vänta på att batterierna i mobilen kommit upp till 100%, sen ska jag ta mig en promenad med musik i öronen. Hinner ju inte träna nåt när jag jobbar :/ Och min kära träningskompis jobbar kväll när jag jobbar dag...
 
Den sötaste värmlänning jag känner ringde förut. Såååå söt :) Har fått massa fina sms under dagen, det har nog också hållit mig pigg och på humör. Så det är nog kanske inte bara celsiusen ;) Har fortfarande inte vant mig vid att bli behandlad på det fina sättet han behandlar mig :) 6 dagar kvar tills jag får pussa på prinsen ;D Längtar tills jag får dregla på honom när jag sover (även när jag är vaken) xD
 
Måste säga att jag saknar min älskade Jessica också! Skriver med henne på facebook nu och jag vet att hon kommer läsa detta. Du är en underbart fin människa ska du veta! Finns alltid för dig, dag som natt! Tråkigt att vi inte träffats mera. Men det blir väl så när man har sina liv i olika städer... Men SNART så ska vi ses <3 Du betyder mer än du anar för mig!
 
PussPuss
 
/Fiia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0